بسم الله الرحمن الرحيم النهاردة باذن الله هعملكم موضوع للتربل اتاك لو عندك ضعيفة او مش بتضرب نبدا على بركة الله
اولا هتخش على السورس تخش على المسار دة Game/Attacking/Handel
تانى حاجة هتبحث فى الهاندل على الكلمة دى 0x28fa
وبعدين تبدل الكود بتاعه كله ب دة
[code]
#region TripleAttack
case 0x28fa:
if (CanUseSpell(spell, this.attacker.Owner))
{
PrepareSpell(spell, this.attacker.Owner);
use = new SpellUse(true) {
Attacker = this.attacker.UID,
SpellID = spell.ID,
SpellLevel = spell.Level,
X = x,
Y = y
};
if (Kernel.GetDistance(this.attacker.X, this.attacker.Y, x, y) <= (this.attacker.AttackRange + 1))
{
if (sob != null)
{
if (CanAttack(this.attacker, sob, spell))
{
PrepareSpell(spell, this.attacker.Owner);
use.MakeConst();
for (num26 = 0; num26 < 3; num26++)
{
power = Calculate.Melee(this.attacker, sob, ref this.attack);
if (power > sob.Hitpoints)
{
power = sob.Hitpoints;
}
ReceiveAttack(this.attacker, sob, this.attack, power, spell);
use.Targets.Add(sob.UID + num26, power);
}
}
}
else if (CanAttack(this.attacker, attacker, spell, this.attack.AttackType == 2))
{
PrepareSpell(spell, this.attacker.Owner);
use.MakeConst();
for (num26 = 0; num26 < 3; num26++)
{
power = Calculate.Melee(this.attacker, attacker, spell, ref this.attack);
if (power > attacker.Hitpoints)
{
power = attacker.Hitpoints;
}
ReceiveAttack(this.attacker, attacker, this.attack, power, spell);
use.Targets.Add(attacker.UID + num26, power);
}
}
}
else
{
this.attacker.AttackPacket = null;
}
this.attacker.Owner.SendScreen(use, true);
}
goto Label_C19A;
#endregion TripleAttack
وكدة كله هيبقى تمام يا برنس وفى الباى باى يا برنس سلاموز